TA TEDEN
GORNJA RADGONA
LENDAVA
LJUBLJANA
LJUTOMER
MARIBOR
MURSKA SOBOTA
ORMOŽ
POMURJE
SLOVENIJA
SPODNJI KAMENŠČAK
TUJINA
PO VSEBINI
RECENZIJE
ARHIV
OPIS IN POGOJI
SEZNAM
GOSTOVANJE
SPLETNE SKUPINE
MC WIKI
VSTOP
PRIJAVA/REGISTRACIJA
Soustanovitelj in član
Projekt sofinancirajo:

NOVICE
 
NE SPREGLEJTE! Odprtje razstave Marka Batiste
27.05.2014, Ljubljana

Aksioma – Zavod za sodobne umetnosti, Ljubljana, v sodelovanju z MGML, predstavlja: Marko Batista Začasni objekti in hibridni prostori Samostojna razstava www.aksioma.org/temporary.objects Galerija Vžigalica / www.mgml.si/galerija-vzigalica Trg francoske revolucije 7, Ljubljana 27. maj – 6. julij 2014 Odprtje razstave: torek, 27. maj 2014, ob 19. uri Spremljevalni dogodek v okviru Poletne muzejske noči: performans Marka Batiste in vodeni ogled s kustosinjo razstave Andrejo Hribernik: sobota, 21. junij 2014, ob 22. uri Razstava z naslovom Začasni objekti in hibridni prostori predstavlja razkrivanje ustvarjalnega prostora, ki se vzpostavlja med umetnostjo in tehnologijo. Marka Batisto bi kot ustvarjalca težko umestili v določeno umetniško smer, saj njegova dela nastajajo na presečišču med perfomativnimi intermedijskimi praksami, zvočnimi in vizualnimi instalacijami ter fizikalno-senzoričnimi eksperimenti. Osnovni princip delovanja, ki ga zasleduje umetnik, je raziskovanje vmesnih prostorov tako v fizičnem smislu, kjer se preko doma izdelanih vmesnikov producira elektronski signal, bodisi gre za zvočen ali vizualen signal; kot v idejnem smislu, kjer gre za raziskovanje človeške percepcije v svetu, prežetem z elektronskimi komunikacijami, digitalnimi napravami in tehnologijo. Človeška zaznava je namreč prilagojena določeni rabi tehnologije in s tem omejena na določeno izkušnjo. Marko Batista se z ustvarjanjem hibridnih tehnoloških, elektromagnetnih ali kemičnih sistemov zoperstavlja mistifikaciji tehnologije, hkrati pa odpira nove načine razmišljanja o njej. Z eksperimentalnimi sistemi, ki združujejo našteta področja, razširja polje človeške čutne percepcije in fenomenologije nestabilnih avdio-vizualnih sistemov v prostoru in času. Razstava, ki je bila prvič postavljena januarja letos v Koroški galeriji likovnih umetnosti v Slovenj Gradcu, se v tem primeru odziva na razstavni prostor Galerije Vžigalica ter učinkuje kot celostna umetnina, ki gledalcu, glede na njegov položaj v prostoru, omogoča bodisi zvočno-vizualni vtis celote kot tudi posameznih modularnih objektov. Projekte vsebinsko zaobjemajo trije razstavni sklopi, ki so ločeni glede na osnovni princip »delovanja«. Eksperimentalni sistemi elektromagnetnega valovanja in prenosa podatkov se ukvarjajo z raziskovanjem vizualnih in zvočnih podob, bodisi da gre pri tem za zvočne intervencije v prostor ali za fragmentacijo medijskih slik pri prenosu podatkov. Sklop del z naslovom Elektro-kemični sistemi temelji na prepletanju in sovplivanju električnih in kemijskih procesov, kjer električni impulzi potujejo skozi vrsto fluidnih materij, se združujejo v prostorske zvočne dražljaje ter ustvarjajo nepredvidljive učinke. Skozi zadnji, tretji sklop Visokonapetostni eksperimentalni sistemi avtor raziskuje učinkovanje visoke napetosti, ki omogoča nastanek specifične arhitektonike signalov, katerih mapiranje, manipulacija in distribucija znotraj sistema rezultira v vidnem in slušnem polju gledalca, soočenega s projekcijami v realnem času ter njim sinhrono zvočno kuliso. Repetitivne, mutirajoče strukture avdio in video elementov sprožajo nepredvidljive učinke na različnih psihosenzoričnih nivojih gledalčevega zaznavanja. Pri instalacijah je mogoče opaziti umetnikov specifičen odnos do tehnologije, ki jo skozi uporabo »low-tech« elementov, vizualizacijo procesov po eni strani demistificira, iz druge perspektive pa vnaša element neznanega, oz. se giblje na precepu med kontroliranimi in kaotičnimi modularnimi sistemi. Umetnikova intermedijska praksa vpeljuje tudi koncept časa. S tem, ko sam dogodek – delovanje – postavi v muzejski prostor, njegovi objekti postanejo trajni (za čas razstave) skozi obstoj v muzejskem prostoru in hkrati zaradi tega, ker obstajajo samo skozi proces – so omejeni v času, muzejski prostor izgubi brezčasnost. V Galeriji Vžigalica bo predstavljenih 9 projektov, ki so nastali v zadnjih 6 letih in nudijo vpogled v raziskovalno delo umetnika. Marko Batista je v Ljubljani diplomiran akademski slikar, ki je magistriral na University of the Arts London / Central Saint Martins v Londonu, intermedijski umetnik, eksperimentator zvoka, digitalne video slike in performer računalniško generiranih matric. Je so-ustanovitelj multimedijske skupine KLON:ART:RESISTANCE. Z AV performansi in video deli se je udeležil preko štirideset festivalov in skupinskih razstav, kot so 10. Bienale mladih ustvarjalcev Evrope in Mediterana v Sarajevu; razstava „95-05“ v Moderni galeriji Ljubljana; Center za sodobne umetnosti v Glasgowu; festival Izolenta 07 vSt. Petersburgu; 10. Istanbul Bienale, Turčija; Media Art Friesland Festival 2007 na Nizozemskem; Visual Deflection festival, London; BIX-Facade Kunsthaus Graz; Arzenal Depo 2k, Ljubljana; Earzoom; Pixxelpoint v Novi Gorici, Festival računalniških umetnosti Maribor, Peek&Poke – Hrvaška, SHARE FESTIVAL – Torino Italija, LAB.30 – Nemčija. Imel je samostojno razstavo v Londonu-Empire Gallery, leta 2008 se je udeležil festivala Ars Electronica ter z razstavo otvoril VIENNABIENNALE 2008 na Dunaju. Performiral v Muzeju sodobne umetnosti Metelkova, v galerijah Škuc, Kapelica, Simulaker, Kapsula, v Stari mestni elektrarni itd. Produkcija: Aksioma – Zavod za sodobne umetnosti, Ljubljana in Koroška galerija likovnih umetnosti, Slovenj Gradec Koprodukcija: Muzej in galerije mesta Ljubljane / Galerija Vžigalica Kustosinja: Andreja Hribernik Tehnična podpora: Maja Brezar, Žiga Palčar Partner za tehnično opremo: Zavod K6/4 – Galerija Kapelica Projekti Error Trash, Hibridne zvočno-mehanične mašine in Bentronix so nastali v produkciji Zavoda K6/4 – Galerije Kapelica. Projekti Paralelne digitalne strukture, H220, Časovni diagrami, CHEM:SYS:REAKTOR in Optolit so nastali v produkciji Zavoda Aksioma. Projekt SIPHON:SYS:APPARATUS je nastal v samoprodukciji avtorja. Program zavoda Aksioma podpirata Ministrstvo za kulturo RS in MOL- Oddelek za kulturo. Sponzor: Datacenter d.o.o. Kontakti: Sonja Grdina, 0590 54360, sonjagrdina@gmail.com Aksioma | Zavod za sodobne umetnosti, Ljubljana Neubergerjeva 25, 1000 Ljubljana, Slovenija www.aksioma.org Inline image 4 Inline image 11 Inline image 12 Inline image 13 Inline image 2 Inline image 3 To unsubscribe, follow the link: http://lists.arscenic.org/sympa/auto_signoff/aksioma/mcp%40siol.net

Natisni novico

 
Program usposabljanja digitalnih kompetenc 20.11.2023
Usposobljanje na digitalnem področju 02.11.2023
Digitalne kompetence 30.10.2023
Festival migranskega filma 08.06.2023
Podoživimo Nemčjio 07.06.2023
ANKETA - MLADI





Javno dostopne točke
Regionalni pomurski multimedijski center – RPMMC pri Mladinskem centru Prlekije
KID Kibla, Maribor
Mladinski center Krško
Zavod Lokalpatriot
KUD France Prešern Trnovo – Ljudmila
KID Pina Koper
Masovna - Nova Gorica
Zavod K6/4
Mat kultra
MIKK Murska Sobota
Art center
Mladinski center Slovenj Gradec
Multimedijski center Gorenjske
Društvo Hiša kulture
Mladinski center Velenje
Marec 2024
Ne Po To Sr Če Pe So 
 
10 11 12 13 14 15 16 
17 18 19 20 21 22 23 
24 25 26 27 28 29 30 
31  
rEUral
Občina Razkrižje
Občina Ljutomer
Občina Ormož
Občina Murska Sobota
Občina Gornja Radgona
Občina Lendava
Brezplačni SMS-i
Storitev sponzorira Si.mobil - Vodafone.
Veste zakaj je pomembno Evropsko leto mladih ?
DA
NE
KLOPOTEC.NET - REGIONALNI POMURSKI MULTIMEDIJSKI PORTAL
Lastnik in ustanovitelj: MLADINSKI CENTER PRLEKIJE, Spodnji Kamenščak 23, 9240 LJUTOMER, tel.: 02 58 48 033; fax: 02 58 48 034; gsm: 031 525 367; e-mail: mcp@siol.net